2013. december 8., vasárnap

Krémek

Arckrém száraz és normál bőrre, zsíros alapú, mindennapi használatra. 3o g kiszerelésben
Csodakrém atopiás dermatitiszre, gombás fertőzésre, kiütésre,  sebre, horzsolásra, problémás bőrfelületre. 3o g
Két krémet állítottam össze.
A babakrém a baba popsijára jó, mindennapi használatra. Én is ezt használom lányaimnál, jobb nem is kell a shea vaj, mandulaojal és egyéb kiváló bőrvédő olajoknál, hogy megvédjék babánk popsiját a kipirosodástól.
A kézápoló azért született meg, mert mosogatás után vagy egyszerűen a nap végére nagyon száraz a kezem, szükségem volt egy kimondottan jó bőrápoló kézkrémre. Körömvirágosolaj adja a pluszt. Én készítettem 2 hétig beáztattam az olivaolajba 2 maréknyi körömvirágot, így a körömvirág jótékony hatásai kioldódtak az olivaolajban.
Sheavaj, nagyobb kiszerelésből készítettem kissebbeket, ha valakinek csak ez kellene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése