2020. február 17., hétfő

Copaiba, kutyánk

Még az ősszel történt,hogy a kiskutyánk,aki kölyök volt még, elkapott valami kutya vírust ami megtámadja a máját, nem tud enni, hányás, egész elgyengülés. Semmit nem evett és inni is csak fecskendővel . Az állatorvos felvázolta nekünk,hogy ez egy súlyos kutya betegség nem biztos, hogy túl éli, de próbálja perfúziózni 5 napon át. Meg is kapta a perfúziókat de nemigazán akart javulni,már csont és bőr volt a nemevéstől. Mikor utoljára jött,mondta h ha még bírja vagy 2 napot akkor jó lesz. Én nemigazán akartam hinni neki, habár a kutya annyira le volt gyengülve,h. felállni sem tudott, itattam továbbra is fecskendővel és mivel lejárt a perfúziós kezelése, gondoltam kezelésbe veszem én őt, hisz már lemondott róla az állatorvos. Copaibat higítottam neki étolajba és azt adtam fecskendőn keresztül, kicsit húzta az orrát neki,de lenyelettem vele. Zengestet is tettem első két nap. Kb 1 hétig adtam neki a higított copaibat belsőleg, itattam és kínáltam enni,semmi sikerrel. A kutya bírta és 2 hét után elkezdett apró dolgokat enni először csontot, kutyaparizert és folyadékokat. Lassan lassan kezdett javulni,majd 1 hónap után visszajött teljesen az étvágya és mára már ilyen szép nagy kutya,mint ahogy a második képen látható.


Videok: hatásai: https://www.youtube.com/watch?v=QWnRdQ0bo_s

  https://www.youtube.com/watch?v=axmJurEhptY&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=_iDLGOksqhs

SOKKAL HATÁSOSABB MINT A CBD OLAJ. A legfontosabb vegyület, amely a kannabisz terápiás jellegét adja, a #béta-#kariofillén. A béta-karyophyllént a sokak által vitatott CBD olaj átlagosan 35% körül tartalmaz, míg a Copaiba olaj 50% -ot. Ez azt jelenti, hogy a Copaiba képes mélyebb pozitív terápiás választ nyújtani, mint a CBD olajok, ami jobb eredményeket jelent az olyan embereknek, amelyek valóban szükségük van rá.
A béta-karyophyllén megtalálható a Black Pepperben, a Melissa-ban, a Clove és a Rosemary illóolajokban is, de a különbség itt is az, hogy a COPAIBA több mint 50% béta-cáriophyllénből áll.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése