2013. november 21., csütörtök

Puskás Enikő vagyok, édesanya, feleség. Fintaházán(Maros megye Románia) élek családommal, kedvelem a falusi életmódot a természetes ételeket, termékeket.
Szappanfőzésem a következő képpen kezdődött. Egyik iker lányom ekcémás lett a karján, eddig mit sem tudtam róla elkezdtük hagyományosan kezelni, de közben mindnefélét olvasgattam az ekcémáról, míg kikötöttem a kozmetikumoknál, és rátaláltam sok hasznos cikkre amit itt is közzétettem, és rájöttem hogy a natúr kozmetikumok lesznek a megoldás a bőrére, vettem is bióboltból egy szappant és azóta is csak szapant használok fürdetésükre, de már én is azzal fürdők. Közben megtetszettek nagyon ezek a szappanok és vettem egy könyvet is ezzel kapcsolatosan, lassan beszereztem a hozzávalókat és elkeztem gyartani őket. Mint láthatjátok jól belejöttem...
Tervem, hogy csak natúr kozmetikumokat használjunk és a háztartásunk is környezet kímélő legyen, mert nem mindegy hogyan óvjuk az Istentől ránkbízottakat!
Egyéb kérdés,észrevétel
enierdelyi@yahoo.com
enierdelyi@gmail.com
Facebook: Eniko Puskas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése